Obtokove turbo
TDI 90KM AHU - Duration: 0:42. Turbo Diesel system - Duration: 2:12. Bartek Chruściński Recommended for you. Sv Recommended for you.
Naopak, větší turbo potřebuje ke svému roztočení větší mnoství spalin. Při ponechání původního nastavení paliva paradoxně nemá turbo dostatek síly se ve spodním rozsahu otáček efektivně roztočit a trvá mu déle, než dosáhne potřebných otáček.
Výjimkou jsou pouze turbodmychadla bez elektronické regulace, které jsou mechanicky nastaveny na určitý tlak. N(u n75) a zaslepit trebas sroubem. Ahoj všem pořád mám línou octavii. Re: obtokove turbo za lopatkove motor agr 66kw 03. Praveze sa to zhorsuje ten kdo ma obtok je rad ze nema problem s variabilitou a ten co ma variabilitu je nerad ked mu pridre regulaciu.
Auto - Obtokove turbo bazar. Prodejte snadno a rychle na Bazoši. Přes půl milionů uživatelů za den.
Najděte co potřebujete ve Vaší kategorii. Predam obtokove turbo , nasavaciu hadicu, trubka RGventil, priruba vody s ohrevom. KKK tdi 66kw obtokove Úplne funkčné, obidve som mal založe. Prosím, použijte minimálně znaky! Wastegate je totiž montovaný na jednu z najteplejších častí v motorovom priestore.
Je to miesto, kde sa všetky výfukové plyny mixuj�. Inzerát TURBO REPAS 1. TDI 66KW OBTOKOVÉ v okrese Uherské Hradiště, cena dohodou, od AUTODÍLY UH na Sbazar. Plně funkční obtokové turbodmychadlo, bez vůle, neosekané lopatky. Prodám obtokove turbo v dobrém stavu. Původně z Škoda Octavia kw, AGR.
Twin- turbo alebo aj bi- turbo je systém dvoch samostatných turbodúchadiel, ktoré pracujú v sekvenčnej alebo paralelnej konfigurácii. V paralelnej konfigurácii je každé turbodúchadlo poháňané jednou výfukovou vetvou motora. V sekvenčnom nastavení funguje jedno turbodúchadlo pri nižších otáčkach a druhé je na vopred dané rýchlosti a zaťaženia motora. Na 110kW potřebuješ turbo min.
VGTs variabilním natáčením lopatek a trysky 7a opět opakující se dobrý chip a motor v dobré kondici. Nad 110kW je to již záležitost dalších mechanických úprav.
Pokud snad nedbáš na přesný 100kW, m�. V praxi to vyzerá tak, že kľudnou jazdou z občasným vytočením pri predbiehaní sa dá jazdiť aj bez toho, aby turbo vyplo. Vypína len v tedy, ak je permanentne zaťažené po dlhšiu dobu (5-minúť v závislosti od zaťaženia). Zkus dát větší turbo power plusy a jed na dálnici a uvidíš co to udělá.
Ono se to opravdu hřeje a bez pořádného ic to fakt nemá cenu dělat. VW, že jim zkonstuuješ lepší motor TDI je dost studenej motor a chlazení je v sérii celkem předimenzovaný. Obtokový ventil turbodúchadla (po anglicky wastegate) má za úlohu odvádzať výfukové plyny od turbíny turbodúchadla v preplňovanom motore. Hlavnou funkciou obtokového ventilu je regulácia maximálneho navýšenia tlaku v systémoch turbodúchadla s cieľom chrániť motor ale aj samotné turbodúchadlo. AlpinersJún 1 9:29:35.
Daj si tam jednohmotu, ak tam jednohmota este dokonca nesla z vyroby, mas tam stare primitivne obtokove turbo , mozes vymenit vstreky ktore plnia euro normu co maju menej ako 200bar vstrekovaci tlak, jednoduche rotacne cerpadlo a nic viac. EGR zaslepis a finito, nic viac sa ti snad na tom motore nema co pokazit. A ked si rozumny, tieto veci ti vydrzia snad pol miliona km bez zasahu. Je pravda že to bolo stále v núdzovom režime. Už som to toľko krát prerábal,že už ani neviem ako to bolo pôvodne zapojené.
Momentálne to mám zapojené podla návodu čo som sem pripojil prednedávnom. Stránka - Dobrý den, zajímalo by mě, zda se Vám stala podobná věc. Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky.
Komentáře
Okomentovat